Johan får en överraskning

Johan har ju som bekant fyllt 16 år. Hans kompisar från grundskolan hade bestämt sig för att ordna en överraskningsfest för honom, och efter lite tisslande och tasslande och hjälp från hans flickvän Annika, kom dagen. Det var i fredags och 14 st 16-17-åringar kom hem till oss. Annika och Johan hade med Annikas kvinnliga list, gått en lång promenad med ett par av hundarna, så jag släppte in gänget. De hade bakat tårtor och hade ballonger och annat kul med sig. De höll till på våran ovanvåning, och det blev jättefint. De dukade, dekorerade, tände ljus mm. Sedan messade de till Annika  och sa att de kunde komma hem. Allihop trängde då ihop sig i mitt skitstökiga grovkök. (Det var det enda rum jag inte hade städat. Tvärtom hade jag kastat in en massa skit och bråte där. Jag skämdes duktigt över detta i denna stunden men vad göra???!!!!) När sedan Johan öppnade dörren hoppade alla fram och skrek SURPRICE!!! Han blev skitglad. Sedan var det partajande till 4 på morgonen. Jag var ej vid medvetande, slocknade vid ett-tiden ungefär. De hade kul i alla fall. Johan var jättenöjd med dagen. Vilka härliga kompisar han har! De är verkligen kanon hela högen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0