19/11

Idag besiktigades Korint och hon gick igenom felfritt!!!! I morgon sticker vi upp och hämtar hem henne! Gissa om vi längtar?! Det som oroar mig är två saker: Väglaget och att hon skall bråka i transporten. Väglaget skall ju inte vara det bästa. Pratade med Emelie (som säljer Korint) och de hade snö nu.... BLÄ! Det skall väl snöa lite i morgon också om jag förstod väderleksrapporten rätt.  Sen får man ju hoppas att den kära Korint låter sig transporteras snällt och fint hela vägen till Skåne.....
Jag jobbar i natt och vi skall åka direkt i morgon bitti. Alltså har jag bett min kära fader att köra upp i morgon så jag kan sova i bilen. Det är ju lite mysigt att göra det så det stör mig inte.
Vi hörs igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0