18 januari 2010

Länge sedan jag skrev, jag skäms! Året har rivstartat med högt tempo på jobbet och massor att göra som vanligt! Johanna och jag var och tränade agility med Bella. Johanna är så himla duktig och Bella flyger fram. Vilken fart hon kan få upp. Det nästan glöder under trampdynorna!  Johanna har denna helg varit i Höör som ligger i mellanskåne och utbildat sig till instruktör. Det är Lunds hundungdom som skickat henne och det är ju fantastiskt roligt att hon fått den chansen!

Karin fyllde 15 år i lördags och vi säger så klart GRATTIS till henne! Hon är verkligen stora damen nu! Puss min älskade flicka! I går tävlade Karin och Korint i hoppning och de vann faktiskt! Jättekul och så klart säger vi stort GRATTIS igen!

Nu skall jag sova. I morgon avslutar vi ytterligare en kurs i hot och våld som vi har hållit! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0