Trevlig fredagskväll!

Fredagen denna veckan var min enda lediga dag denna veckan. Det blir så korvstoppat med saker då. Hade faktiskt haft lite ångest för denna dagen. Trodde det skulle skita ihop sig fullständigt, men dagen flöt på bättre än jag trott. Hade lovat Karin att hjälpa henne med Korint. Bilen skulle besiktigas i Lomma.(den gick igenom och de sa tack och lov inget om mina slitna däck!!!)
Vi hade bokat två klipptider strax efter bilbesiktningen och jag fasade för att jag inte skulle hinna. Det gjorde jag. Men sedan kom jag på att jag knappt hade några pengar. Med en klump i magen satt vi hos frissan. Yes. Det räckte precis! 20 kronor över. Nu får man inventera frysen fram till barnbidragen kommer....

Kom hem från frissan och hade asbrådis eftersom jag skulle ha syrran med kids på visit. Hundarna skulle ut, ingen var hemma mer än jag och middagen skulle lagas. Samtidigt skulle huset dammas och dammsugas och våttorkas osv.

Jag hann alltihop och när gästerna kom kunde man sätta sig ner och andas ut. Vi hade jättetrevligt! Jag är så glad och tacksam för min familj! Mina älskade, fantastiska, världsbästa barn. Jag älskar dem mest av allt i hela världen. Tacksam!!!Har underbara föräldrar som alltid ställer upp. Tacksam!!! Har fantastiska sytrar och härliga syskonbarn. Tacksam!!! Vad mer kan man begära?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0