Hej igen!

Oj, vad länge sedan det var som jag skrev. Vilken månad jag haft.... Jätteinfekterad och krasslig till och från hela tiden. Parallellt med detta går jag min jätteroliga utbildning till instruktör i självförsvar. Jag har nog aldrig haft så kul, jag är verkligen jätteglad att jag fick chansen att gå denna utbildningen! Karin hade influense förra veckan och i lördags var det min tur att få den! Sedan dess har jag haft hög feber och mår skitdåligt. Idag är första gången jag är ur sängen sedan i lördags.... Nu har jag bara 38,5 i feber! Blä vad tråkigt det är att vara sjuk.
I fredags fylld Sandie 1 år. Tänk, vad tiden har gått fort. Karin som var sjuk och hemma från skolan passade på att baka en födelsedagstårta till henne som vi alla fikade på när vi kom hem!

I torsdags mätte vi Korint. Man mäter ju dem som sexåringar, och hon fyller ju sex år i maj. Hon mättes till 147,5, men man skrev 147 cm i papprena. Nu får hon inte växa mer än en cm till......

Johanna har tagit upp agilityträningen med Bella igen. Sandie är fruktansvärt feg och funkar inte alls med detta. Bella däremot, tycker detta är buskul och far fram som ett jehu över planen.

Nu orkar jag inte skriva mer. Måste lägga mig en stund. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0