13 januari

Host host. I söndags deckade jag fullständugt och har inte gått ur sängen förrän idag, tisdag kväll. Jag har gått och varit småsjuk i över en månad, men på ren vilja, alvedon och nässpray samt penicillin för en bihåleinflammation har jag jobbat, farit runt med hundar och hästar fast jag fattat att det inte håller i längden. I söndags på jobbet blev jag kanondålig och fick hög feber, kraftig andnöd och en jäkla bronkit. Man jobbar ju på rätt ställe tack och lov så jag fick inhallera lite luftrörsvidgande och fick lite annan medicin och åkte sedan hem. Sedan dess har jag bara sovit och idag står jag på benen igen!!!! I morgon måste jag till jobbet för att påbörja en utbildning, så vi får hålla tummarna för att jag inte blir sämre igen....
Som jag misstänkte var Korint inte alls mogen för att gå ett program, utan i samråd med Viveca bestämde vi att det bästa var att stryka oss från seriedressyren och träna upp grunderna igen. Om ett par månader skall det nog gå bättre.
Host host. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0