Gott Nytt År 2009

Gott Nytt År. Tänk! Hela 2008 är till ända och det har gått vansinningt fort. Jag hoppas att 2009 bara har bra saker med sig, inte bara för mig och min familj, utan för alla människor i världen! Vi gör vad vi kan för att det skall bli bra i alla fall!
Johan och Annika var hos kompisar och firade Nyår. Karin skulle varit på fest hos bästisen Lisen, men Lisens mamma Karin, fick maginfluensa samma dag så de ställde in. Det blev jag och flickorna som firade nyår. Vi hade jättemysigt. Johan och Annika var med och åt middag innan de stack till Gustav, Johans bästa vän sedan årskurs ett i grundskolan. knäppte ett par bilder.

På nyårsafton var Karin och jag i ridhuset och red. Det gick bra. En hel del trams från Korints sida, men vi skyllde på att hon bara skrittats några dagar och hade en massa energi att få bli av med. Igår, nyårsdagen, var vi också i ridhuset. Det gick åt pipan helt. Hon ville inte trava alls. Gick inte över huvud taget. Hon var helt omöjlig. Till sist satt en rutinerad kvinna upp, men hon ville inte ändå. Hon är helt stel i ena sidan (höger) och kanske har hon låsningar där. Vi skall undersöka saken, för så här skall hon inte göra, och har heller aldrig gjort det.Hon stegrade sig hela tiden, vägrade trava osv. Det var kasnek detta hon kände av dagen innan också, för hon var inte glad för att trava då heller även om hon till slut gjorde det. Nu blir det kotknackare och sedan får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0