Snart påsk!

Nu är det snart påsk. Valparna har redan fått ett litet påskägg var innehållande en tuggsko och en reptofs. Det var mycket uppskattat och populärt kan jag säga. Det är fullt ös medvetslös när valparna är vakna... Jag har spärrat av så de bara är i hallen, köket och mitt sovrum. Det är rena Fort Knox hemma, men INGENTING kan stoppa en nyfiken welshvalp.....Mamma Ronja brukar ligga och sova i trappan tex. Här har hon koll över hela nedervåningen, samtidigt som hon har koll på uppfarten där ute. Emellanåt somnar hon och sover gott. Jag har spärrat av trappan, så de stora hundarna kan hoppa över och komma upp, men de små skall bli nere. SKALL BLI sa jag. När Johanna skulle gå ner från sitt rum undrade hon vad det var för tröja någon hade slängt på näst nedersta trappsteget. 5 steg upp låg Ronja och sov. 4 steg upp låg Bella och sov, och två steg upp låg en tröja och sov. Johanna gick ner och upptäckte då att tröjan heter Miso (=Gimme) och hon sussade lika gott som de stora hundarna!!!
Nåja, det är tre underbara små flickor, utbrytardrottningar eller ej!!! De är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0